Jeg sletta forrige innlegg

Jeg skrev et innlegg i morges. Forsøkte å fremsnakke Geriatriks en lokal blogger fra Hønefoss. Men i likhet med bokomtalen så fylles kommentarfeltet opp med beskyldninger om løgn. Kommentarer som ikke har noe verken med innholdet i innlegget eller Geriatriks å gjøre.

Så jeg slettet innlegget.  Geriatriks er en fin blogger jeg har fulgt lenge. Han har mange kloke tanker om småbylivet i Hønefoss og om ting som rører seg i samfunnet. Ikke minst når det gjelder foreldrerollen. Det er ikke alltid jeg er enig med Geriatriks, men jeg leser bloggen hans med stor interesse – ja bortsett fra de innleggene som handler om ishockey da. Det er jeg ikke så interessert i. Han fortjener ikke å bli dratt inn i en bloggkrig noen ønsker å holde liv i.

Jeg skulle ønske de som ønsker å kommentere dette innlegget kommenterer det innlegget handler om og ikke alt mulig annet.

12 kommentarer

Siste innlegg