Kjerringa har blitt moteblogger.

Jeg har et prinsipp om ikke å ta utgangspunkt i den samme bloggerens innlegg to dager på rad. Folk er jo så lettkrenka og såre. Men prinsipper er til for å brytes, så også i dag henleder jeg oppmerksomheten  til leserne mine til bloggen til Cindy, eller Zhuo som bloggen heter. Og for å forstå hva jeg skriver om må du faktisk klikke deg inn på dette innlegget. Har du sett noe nydeligere enn denne kjolen?

Det er sjelden jeg faller i staver over en kjole fra H&M, men denne var bare nyyyydelig!!!!

Ikke en kjole jeg ville ha gått i på juleaften. Lårkort paljett-kole er liksom ikke meg. Verken i kirken eller når familien samles til julefeiring i Drømmehuset. Jeg trives best med en kjole som går godt under knærne.
Men hadde jeg vært 30 eller 40 år yngre….  Hadde kjolen vært lang hadde jeg nok vurdert den som kjole til Nyttårsballet, selv om det ballet vel bare består av meg og Gamle Gubben Grå.

Kjolen som kostet 599,- kr er for lengst revet bort kan Cindy fortelle. Det er vel i grunn ikke rart. Ikke ofte man finner drømmekjolen til en pris mange kan ta seg råd til.
Den er visst fremdeles mulig å få tak i på brukt-markedet. Der blir den lagt ut til både dobbel, og tredobbel pris forteller Cindy. Jeg sjekker på TISE, ungdommen bruker ikke Finn, sånn som meg. Og ja, kjolen kan du fint få kjøpt der til priser opp mot 1.600 kroner.

Jeg har ingen planer om å kaste meg inn i en heftig budkrig om en lårkort kjole, selv om jeg gjerne skulle ha gitt noen denne i julegave.
Men jeg skal gi de som ble like bergtatt som meg et godt tips. H&M har omtrent identisk kjole men med sølvpaljetter i stedet for hvite paljetter. Den koster nå 359,20kr inne på H&M sin nettbutikk.  Den mangler riktignok sløyfa i ryggen, og det var vel den som gjorde kjolen. Men sløyfebånd er ikke vanskelig å få tak i.   Ikke vanskelig å få festet med noen sting i utringningen bak på ryggen heller.
Bare et lite tips fra kjerringa hvis du har lyst til å skinne i jula.
Hvem skulle tro det? Kjerringa nå også som moteblogger!

 

8 kommentarer
    1. Jeg tror jeg ville hatt UTEN den digre sløyfa. Og hvis jeg vinner en Gryxen-award innen kategorien mote, så skal jeg jammen få tak i en sølv-skimrende kjole og finne en rød løper 😉

      1. Jeg ville hatt sløyfa. Ah, Gryxen! Jeg tror ikke jeg blir nominert innen mote selv med dette innlegget, men jeg er nominert i to kategorier. Ja, vinner jeg en Gryxen skal jeg og fine meg en rød løper og en kjole med glam OG sløyfe.

    2. Jeg har faktisk en sølvkjole jeg så det når jeg ryddet i kleskapet for en liten stund siden
      Men den har ikke sløyfe og er nok mer passe til som på min alder
      Håper jeg ikke har lagt for mye på meg slik at den passer i år
      Tenker jeg skal bruke den til nyttår
      Julekjolen jeg skal bruke er i fløyel med en god stretch😂

      1. Jeg har ikke tenkt ut kjolen verken til jul eller nyttår ennå. Men jeg har en sølvgrå fløyelskjole som mulig blir antrekket på nyttårsaften. Julaften må jeg nok tenke litt på. Har ennå ikke funnet den optimale julekjolen jeg har drømt om i mange år.

    3. Optimale kjoler for meg er de som har en god stretch
      Og til noe helt annen så synes jeg at kokkejævel kan ta seg en bolle😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg