Kjerringa nå som treningsblogger!!

Jeg sitter her og gnir meg i øynene, kan nesten ikke tro mine egne øyne. Men folk sitter faktisk i kommentarfeltet til denne bloggen og debatterer knebøy!????? Jepp, du leste helt riktig. Jeg forstår det godt hvis du og tror du har problemer med synet. Men det debatteres faktisk knebøy i kommentarfeltet til min blogg. Nå tror jeg verden knapt står til påske.

Tenk at denne kjerringa klarer å inspirere, influere, påvirke folk til å ta – av alle ting knebøy!! Ja for når man diskuterer teknikk på slike gymnastiske øvelser så er det vel fordi de har tenkt å prøve de?

Vi trente noe med strikk da jeg var på treningsleiren i 2021 (yrkesretta rehabilitering).  Det var, muligens ikke overraskende for noen absolutt ikke noe for meg.  Jeg mener det seriøst. Jeg forstår effekten av å feste gummistrikker rundt beina og få motstand når du går, bøyer deg eller hva du nå skal drive med. Men niks, de strikkene likte jeg aldri. Gi meg heller en stor ball, eller en trapp jeg skal trene i enn de der gummistrikka.

Men hvis jeg kan inspirere andre til trening er jo det bra. Så stå på dere.
Kjerringa nå som trenings-motivator for styrketrening. Den så jeg faktisk ikke komme.

10 kommentarer
    1. Ha-ha, jeg VISSTE det 😀 Det måtte komme et innlegg om dette 😀 Jeg satt akkurat og tenkte på det samme. Her sitter jeg inne hos Kjerringtanker som ikke var SÅ ivrig på dette med treningssenter, styrketrening osv. Men jeg MÅTTE bare spørre Vibbedille når hun først var inne og ga meg et tips 😀 Jeg ler så jeg griner her nesten. Jeg orket ikke å gå inn til henne for å spørre… Ja, du skjønner…jeg orket ikke GÅ, jeg er ikke god i menisken vettu 😉 Ja-ja…takk for utlån av treningssal 😀 He-he

    2. Knebøy er veldig bra øvelse, og planken. Tror jeg begynner med den igjen.Men er ikke sikker på om jeg kommer meg opp av gulvet om jeg tar planken.😱

    3. Herlig, du har åpnet kommentarfeltet for å diskutere trening! Knebøy gjør jeg hver kveld så det er sagt! Utrolig bra for styrke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg