Kjerringa som politiker – se alle episodene gratis her…

Jeg siger fortsatt sakte oppover lista. Nummer 85 i dag.
Sophie Elise er fremdeles øverst.  Hun forklarer hvordan vi kan se serien hennes gratis på TV2 Zumo.  Det er fint, jeg har tenkt å få sett i det minste en av episodene snart, så får jeg se om jeg ønsker å se flere.

Jeg har ingen egen TV serie.  Men alle politiske møter i Ringerike kommune ligger ute på Web TV på kommunens hjemmesider, og der kan du se meg, helt gratis.

Bare klikk her!!!

Da kommer du til det siste møtet i Hovedutvalget.  (Kanskje ikke et minneverdig møte, men du kan se meg live).

Legg gjerne igjen en kommentar, men enda viktigere – har du mulighet til å stemme på denne kjerringa, så gjør det.

Dette er en enestående mulighet for de som bor i Akershus, Østfold og Buskerud.  Du finner meg på 8. plass på Rødt sin liste.  Sett gjerne et ekstra kryss ved navnet mitt!

Bor du i Ringerike har du mulighet til å stemme meg inn i kommunestyret og nyte meg på WebTV månedlig i hele fire år – helt gratis.  Husk også er å sett et ekstra kryss ved navnet mitt – eller enda villere før meg opp på den lista du stemmer på hvis du foretrekker andre partier enn Rødt
Men mest fornuftig å stemme Rødt, da.

Og du behøver ikke utsette å stemme helt til mandag. Gjør det i dag, såer det gjort.

2 kommentarer
    1. Se her ja…nr 85 på blogglista og nr 8 på Rødt sin liste. Det er jammen ikke dårlig det 🙂
      Jeg har vært mye ute av listen, siden jeg har blogget veldig lite. Blir jo glemt da vet du 😉 Men jeg følger med på dere andre. Det er jo viktig å holde seg oppdatert 😀
      Masse lykke til med valget. Jeg gikk til stemmeurna i forrige uke, så jeg ventet ikke til mandag nei. Greit å ha det gjort 🙂
      Fine dagen videre til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg