Klarer vi 2.000 i dag?

De siste dagene har jeg hatt et jevnt stigende antall sidevisninger på bloggen min, og det kan jeg takke dere kjære lesere for.  Ja, og litt Sophie Elise.  Det hjelper å ha navnet hennes med i en overskrift i ny og ne.

På lørdag hadde jeg over 1.400, i går over 1.800 sidevisninger. Og da fikk jeg en helsprø ide’!
Hva med om vi får denne bloggen til å få over 2.000 sidevisninger i dag?!? Hadde ikke det vært gøy!?!
Jeg vet at vi kunne få det til sammen.

Som Rødt politiker burde jeg sikkert lagt til noe om “Fordi felleskap fungerer” her.

Jeg ber ikke om mye. Jeg ber  for eksempel ikke om at dere skal handle varer pakket av små barnehender fra nettbutikken min. Jeg har ikke noen nettbutikk, og hadde jeg hatt det hadde det vel heller vært Gamle Gubben Grå sine gubbehender jeg hadde satt i arbeid.  Yngste Sønn har for lengst reist på jobb.

Men dere, glem nettbutikker og annet tull dere bare taper penger på å klikke dere inn på.
Klikk dere inn på Kjerringtanker i stedet.  Vær med å bidra til at denne bloggen får over 2.000 sidevisninger i dag. Jeg vet at vi kan klare det sammen.

Optimistisk hilsen fra
Kjerringtanker.

12 kommentarer

Siste innlegg