Kokkejævel savner meg…..

Ok ok, ok jeg vet jeg har lovet “Han i boden” å være snill mot Kokkejævel  (Hvor har det blitt av “Han i boden”, forresten?)  Og jeg lover, jeg skal ikke begynne å kommentere  Kokkejævel igjen,  Ikke før han ligger på sine knær og trygler meg  Jeg blir aldri mer en del av “menigheten”.

Men i dag har han begynt et nytt konsept på bloggen sin, skriver han.  Han skal hver uke ha et innlegg der han ser på sine egne “verk” med et skarpt selvironisk blikk.  Det kan da ikke bety annet enn at han savner mine ironiske innlegg om bloggen hans?  Klarer dere å tolke det på noen annen måte?

Merker meg at heller ikke når han skal skrive selvironisk har han forstått hva ironi egentlig er….

Sånn, nå skal Kokkejævel få slippe å høre mer fra meg på en stund…

4 kommentarer
    1. «Skarpt selvironisk blikk ja»..akkurat🙈Lykke til ja, den kan bli vanskelig😂Ja, tror han savner deg😁🤜
      Uken som gikk…Nytt konsept..Vel som alle de andre rosabloggerne har gjort i åresvis…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg