Kvelden lister seg på tå….

En ny dag går mot kveld.  I dag har jeg hatt kontor- og møtedag. Fått gjort en del. Ordnet opp i noe, følt at jeg har rett og kontroll i noen saker, og følt frustrasjon i andre saker.
Kom hjem til normal tid, første mann hjem. Ikke ofte det skjer.  Jeg var godt i gang med middagslagingen da de andre kom hjem.  Det er den store grøtdagen i dag, å jeg lagde selvsagt grøt.. Siden det ikke fantes melk i kjøleskapet, lagde jeg vassgraut.
Det ble ikke en slager, selv ikke med syltetøy.
jeg tok ei brødskive. Har spist alt for mye vassgraut i mitt liv.  Har aldri likt grøt.

Hodet er tungt.  Ble litt lite søvn i natt. Vet ikke hvorfor.  Noen ganger er det bare slik at søvnen ikke vil komme.  Hører sofaen og pelspleddet roper.  Så det blir nok en liten strekk.
Måtte bare poste et innlegg her på bloggen.  Må jo komme meg opp på øvre halvdel av lista igjen.

9 kommentarer
    1. Det må være herlig å ha både pledd og sofa som roper. (Besjeling kalles det på fint. Det vil si døde ting som får menneskelige trekk). Da føler man seg ordentlig velkommen til cowboy-strekken. God hvil! (Kanskje du allerede er ferdig, jeg la ikke merke til når innlegget var postet).

    2. Grøt e no godt. Inkl. vassgraut. Men æ må no ha smørøye, sukker og kanel på 🙂
      Ha en fin onsdagskveld!

    3. Kanskje du e i slekt med gubben min. Han påstår grøt (og bollemelk, som æ elske), e herpesering av melkeprodukta. Han absolutt nekte å spise, hvis det blir servert.
      Godt man e litt forskjellig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg