Lagertømming – 25 % på hele nettbutikken

Reklame | Reklame for Kokkejævel.no (enten han liker det eller ikke)

Jeg er fremdeles blant topp 20 på bloggtopplista, og det gleder meg stort.  Mitt siste innlegg Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del 13   avsluttet jeg med å skrive at julen handler om å glede andre.  Jeg er jo godt i gang med det.  Har gledet hele slekta og mer til med Lucia-snap tidlig en Lucia-morgen. Så nå tenkte jeg at jeg skulle fortsette med nok en gang å gi Kokkejævel helt der oppe på bloggtoppen et gratis reklameinnlegg.  Da kan jeg svare et høyt og klart “JA!!” hvis det skulle stikke en rødkledd gubbe innom Drømmehuset om ei drøy uke og spørre : “Er det noen snille kjerringer her?”

For nå er moroa snart over for i for Kokkejævel.
De varene han ikke får sendt av gårde med posten i morgen, de kan ikke posten love at rekker frem før jul.
For dere som leser dette innlegget etter at siste postforsending har gått fra Alta kan jeg minne dere på at det kommer en nyttårsaften en ukes tid etter julaften, og er det en dag man skal slå til med kulinariske nytelser av ypperste kvalitet så er det vel nyttårsaften
Så løp og kjøp! Du kan  fremdeles få eksklusiv lokalmat sendt over 2.000 km som du kan skryte av til den lille eksklusive gjengen du har tenkt å samle på Nyttårsaften!  (Regner med pakke i posten i god tid før nyttår fra Alt for den markedsføringsvrien )

Men tilbake til dagen i dag.  Kokkejævel er en mann som på så mange områder lever i nuet.  (Millionomsetning i ett blogginnlegg, på randen av konkurs i det neste)  Og i dag, i dag er det 24% salg på samtlige varer i nettbutikken, så nok en gang Løp og Kjøp!

Eller, du trenger jo i grunn ikke løpe.  Du kan bestille kulinariske fristelser fra nettbrett, mobil eller telefon.  Det du akkurat nå sitter å knotter på. Trenger ikke løfte på rumpa i det hele tatt. Kjekt ikke sant?
Så mens du logger deg inn på nettbutikken til Kokkejævel for å få tilsendt ett lass med varer slik at den stakkars mannen oppe i Alta kan kose seg med familien sin i stedet for å bruke tiden på varetelling la en liten kjerringtanke streife en liten runde innom pannebrasken.
Kokkejævel er en kremmer, og det gamet behersker han utrolig godt.  Det blir nok mindre fortjeneste med 24% avslag – men han tjener fremdeles penger.  Det er ikke noe galt i å tjene penger. Jeg vil bare minne mine lesere om at det som regel er for å tjene penger mennesker, også Kokkejævel, driver forretning.

Boka er det forresten kun 10% rabatt på. Vil du ha den rimeligere må du vente til Mammutsalget 2022.

Ønsker alle mine lesere – uten unntak – en fantastisk dag!

6 kommentarer
    1. Syns d er greit å støtte de lokale butikkene her hjemme jeg.
      Vi har gode kjøttbutikker/slaktere her på sørvestlandet òg,bor jo i Rogaland.
      Ønsker deg en strålende fin søndag og førjulstid 😊🤶🎄🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg