Landet et samarbeid i dag.

Sommer og sol her kommer vi!!!
Enkelte dager føler jeg at gleden og forventningene bobler i meg, og at smilet nesten går rundt halve hodet. I dag er en slik dag. For hør da, folkens. Jeg har nettopp avtalt et samarbeid for bloggen, og om rundt to uker så reiser Gamle Gubben Grå og jeg sørover.

Vekk fra snø og is, og om det kanskje ikke er full sommer dit vi skal er det garantert mer sommerstemning enn her.
Sjø, strand og hvitmalte sørlandshus. Blir ikke mer sommer enn det.

Gamle Gubben Grå smiler fornøyd han og. Liker tanken på at vi snart skal på tur selv om det kanskje ikke blir den lengste reisen. Av erfaring vet vi at selv en dagstur tettpakket med inntrykk gjør godt lenge.

Følg med, kanskje du og får inspirasjon til å dra av sted.

6 kommentarer
    1. Så kult! – Gratulerer så mye!
      – Satt faktisk så sent som i går kveld og tenkte det kanskje var på tide å begynne å svare på de henvendelsene som dropper inn dann og vann jeg også.. Jeg har hatt et litt sånn surrealistisk forhold til dette med samarbeid i form av at jeg på den ene siden er redd for å surre meg inn i en avtale som brått kan vise seg å sette begrensninger for hva jeg kan ta til orde for, mens jeg på den andre blir blåst av banen av hvordan jeg er pokka nødt til å være stein hakke gal som kan takke nei til en reell inntektøkning på et slikt grunnlag.. Nå er jeg imidlertid litt usikker på hvorvidt jeg er den rette aktøren i hht den henvendelsen fra et interiørutsalg som igangsatte denne revurderingen, men non the less *hehe*.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg