Lang dags ferd mot natt…

Som vanlig startet dagen her klokka 05.30.
Kjørte Yngste Sønn på jobb, hjem litt frokost og en dusj før jeg satte nesa mot hovedstaden.  Det var tid for møte i Forbundsstyret i Radiografforbundet og fordi det var meldt forfall var jeg innkalt som vara.
Møte på Forbundskontoret varte fra 12 til litt over 17.  Fin gjeng og engasjerte mennesker. Jeg ble sliten, men ikke så utrolig sliten som jeg har vært ved et par andre dager med lange møter.  Vi får se i morgen. Møtene i Forbundsstyret er ofte to dagers møter, fordi de som sitter i Forbundsstyret kommer fra hele landet, og det er mer effektivt med færre og lengre møter.

Etter møtet var det middag med Forbundsstyret  på Lorry..
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med på middagen. Det blir fort en litt for lang dag
Men middag på Lorry sammen med engasjerte radiografer – ja hvem klarer å si nei til det?
Hyggelig middag og god mat.  Glad jeg ble med.

Men da ble klokka 23 og vel så det før jeg kom meg hjem.

Hadde og lovet å sende et høringssvar om byplan for Rødt, og fristen for det var i kveld.  Så da var det bare å sette seg ned ved PCn og få sendt avgårde det høringssvaret – og vips, så var det midnatt.

Nå må jeg få rota meg i seng, for jeg må rekke 7 bussen til Oslo i morgen tidlig.   Dag to av møtet vårt begynner klokka 9 på forbundskontoret.  Angrer i grunn for at jeg ikke bestilte overnatting da jeg fikk tilbud om det. Men middagen var jo liksom ikke innbakt i planen min.

2 kommentarer
    1. Hehe … høres ut som du har en smule mer innholdsrike dager enn meg. 😉 Håper det går fint i dag også. Og ja, en overnatting hadde vært på sin plass her vettu.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg