Leting etter den perfekte dostol

Det er sjelden lang vei fra tanke til handling hos meg. Så da jeg leste kommentaren fra Hanne Beate på innlegget mitt i dostol i går om at besteforeldrene hennes hadde hatt en dostol som egentlig bare var en modifisert pinnestol begynte hjernen min å arbeide.

Hvis besteforeldrene til Hanne Beate hadde hatt en slik dostol på 80 tallet, da fantes det kanskje flere slike dostoler der ute som var litt kulere, litt mer hyttete enn modellen til hjelpemiddelsentralen? Og som så mange ganger når jeg leter etter noe spesielt gikk jeg inn på Finn.no.

Der fant jeg denne flotte dostolen ikke alt for langt herfra. Jeg har kontaktet selger. Så hvis vi bare blir enige om pris, selger og jeg, så kan det hende alle mine sorger der oppe på hytta er løst.

Nok en gang tenker jeg hva skulle jeg gjort uten løsningsorienterte og snille Hanne Beate? Min trofaste leser og firmenning.

2 kommentarer
    1. Åh, så bra du fant en, og dette ser jo ut til å være lenestolvarianten, – se rene luksusen jojo, hehe. 😀 Moro at jeg kunne være til “hjelp”, hihi. Mormor, som hadde en sånn, var attpåtil kusina til din farmor, mener jeg det var. Dostoler ligger nok til familien 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg