Litt nytt, eller brukt…

.Jeg vet jo at det å vise frem sine nyeste innkjøp er noe skikkelig bloggere driver med. Så her kommer mine innkjøp fra Fretex her om dagen.

Se på disse søte skjebne i porselen til å ha i krydderbokser eller lignende! Det er slike ting jeg virkelig liker. Kostet 19 kroner pr. stykke. De hadde to, og de ble med hjem.

Jeg har en STOOR stabel med uleste bøker liggende i kroken mellom sofaene i stua. Datteren syntes den ble litt vel dominerende oppe på hjørnebordet, så den ble plukket ned på gulvet da julepynten kom opp. Jeg burde absolutt ikke kjøpe flere bøker.  Men når selveste Statsministeren sto og bøy seg frem for kun 15 kroner, ja da ble jeg fristet over evne. Kan jo være kjekt å bli litt bedre kjent med tankegangen hans.

Ikke kanskje de mest spennende kjøp, men det er det som er så spennende med Fretex. Man vet aldri hvilke skatter man finner.

10 kommentarer

Siste innlegg