Livet mitt akkura nå…

Sophie Elise har fått av plasterlappen på nesetippen og med den forsvant alt av anger og selvinnsikt. Mens hun i går angret på de gjentatte neseoperasjonene, angrer hun i dag ingenting. Ungdommen er hærlig!

Jeg som er ei kjerring med uoperert snyteskaft angrer på så mangt.

Men dette skal ikke være et syteinnlegg om anger. Dette skulle handle om livet mitt akkurat nå. Og akkurat nå er livet mitt ganske OK.

I dag skal jeg ha min første dag i hvitt på fire måneder. Litt spent. Bekkenet og ryggen er virkelig vond i dag. Som om den vil si at Husk at det var ryggen som fikk deg til å bli sykeneldt. Den har ikke blitt bedre av litt Glucophag. Men blodsukkeret er bra. Salat og frukt i veska og jeg er topp motivert så går det nok greit. Det er snakk om en dag, og en uke til neste gang.

Til helga er det Åge-konseet sammen med bestevenninna fra de glade ungdomsårene. Vi har vært på mang en Åge-konsert sammen. Dette blir gøy! Kommer til å føle at vi kun er 18 somre.

På mandag er det møte i Rødt. Snart er det valgkamp, og det får meg jo alltid i godt humør.

Livet mot akkurat nå er ganske så bra!

6 kommentarer
      1. Jeg jobber som radiograf, tar røntgenbilder, og som delvis frikjøpt tillitsvalgt. Nå har jeg de siste 4 månedene vært sykemeldt fra radiogrsfjobben. I dag var altså første dag i hvitt sykehustøy på 4 måneder.

    1. Jeg jobber som radiograf, tar røntgenbilder, og som delvis frikjøpt tillitsvalgt. Nå har jeg de siste 4 månedene vært sykemeldt fra radiogrsfjobben. I dag var altså første dag i hvitt sykehustøy på 4 måneder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg