Lønnsforhandlinger midt i valgkampinnspurten.

I innlegget Tid til å puste….skrev jeg så flott at jeg ville bære sjef i eget liv. At jeg ville styre avtaleboka og ikke at a aleboka skulle styre meg.  Det er viktig for meg, viktig og nødvendig.

Vel, uka som kommer, selve siste innspurten på valgkampen kan bli litt vel hektisk. Men det har jeg I grunn lagt inn i planen. Ta siste innspurt, full fart, og vite at en har gjort alt en kunne for å få et best mulig valgresultat.

Mandag kveld er det debattmøte hos sykepleierforbundet. Den gleder jeg meg virkelig til.  Tirsdag er det møte i Adhoc-utvalget om ny organisering av eldreomsorgen, møte i Hovedutvalget i Helse Omsorg og Velferd. Pluss møte i Rødt Ringerike. Torsdag er det kommunestyremøte før det avsluttes med valgkampstand før familiesamling på lørdag ettermiddag.  Tror jeg har fått med det meste nå.Ja, og de fleste av disse aktivitetene krever litt forberedelser.

I går tikket det og inn innkalling til lønnsforhandlinger på jobbe  på fredag. Fikser det jeg, og dier som radiografer flest; Hold pusten, pust igjen. Jeg tror denne uka kommer til å gå rimelig fort.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg