Mine innkjøpp til Kick-Offen

Isabell Raad på toppen av bloggtopplista skal til Dubai. Jeg skal på Kick.-Off for valgkampen på Ringerike.
Begge ønsker vi å ta oss ut fra vår beste side.
Isabell Raad har vært ute og “handlet”, og i et sponset innlegg har hun vist frem alt hun har “kjøpt” til turen.
I og med at det er et sponset innlegg regner jeg med at hun liksom ikke har betalt full pris for de tre bikiniene og de to designveskene hun har bestilt.

Jeg har ikke noen sponsorer., så jeg tok en tur i klesskapet.

Der fant jeg ei svart Dressbukse som er nesten ny.  Jeg kjøpte den på Kapp Ahl i slutten av januar.  Den hang på reste-stativet og passet utmerket da jeg var ute å kjøpte klær før jeg skulle på årsmøtet til Viken Rødt i februar-.

Over den skal jeg ha en bluse/storskjorte jeg fant på samme stativ ved samme anledning.
Den er jeg virkelig blitt gald i. Den er lang og god og har til og med lommer i sidene. Jeg virkelig elsker den blusen. Sist jeg var innom Kapp Ahl så jeg at det hang flere av disse blusene på reste-stativet nå nedsatt til nesten ingenting. Nå som jeg har fått lønning skal jeg innom og se om de har igjen noen flere i min størrelse med andre mønstre.

Når jeg så tar på meg den røde blazeren jeg kjøpte sistjeg var innom “Kremen” på Zizzi, ja da kjenner jeg at selvtilliten er på plass!  Røde Brit er klar til å trollbinde publikum og politikere så alle kommer til å storme til valglokalene for å stemme Rødt.

Må bare en tur innom frisøren. og legge siste hånd på innlegget mitt. Leter etter den gode slutt-setningen.

Vi blogges.

#Kappahl #Zizzi

2 kommentarer
    1. La frisøren gi deg knallrød farge, a la frodith. Du kommer til å kle det. Det gjelder å bli lagt merke til, for da blir du også hørt.

    2. (Haha) Fikk meg en god latter av vridningen som er gjort i dette innlegget!
      Dessuten skal det sies at det virkelig er noen lekre antrekk du har valgt deg ut her. Spesielt godt likte jeg den røde drakten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg