Mine tanker om gårsdagen….

Sofie Karlstad er på toppen av bloggtopplista.  Hun blogger om siste episoden i Paradise Hotell.  Jeg tror du må ha sett episoden eller helst vært med og spilt inn serien for å få noe som helst mening ut av innlegget. Det har ikke jeg.  Hun skriver for et smalt publikum.  Merkelig at slikt når opp.

Jeg kunne og ha skrevet om “gårsdagens episode”.  Gårsdagens episode av årets lønnsforhandlinger. Det hadde og vært et innlegg for et smalt publikum.  Et innlegg som hadde handlet om mange tall.  Om folk som burde ha snakket sammen, men tydeligvis ikke hadde gjort det. Om god tone og godt forhandlingsmiljø.  Om direkte vrangskap. Eksplosivt sinne. Om å være tøff i tryne.  Om å sprenge noen grenser ingen skjønner noe av. Om lettelse, men en stor klump i magen.

Men som sagt det hadde blitt et innlegg for spesielt interesserte, et smalt publikum. Og det hadde fort blitt langt – så jeg lar det være.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg