Nå er det helg.

Treningsøkta er ferdig.  Ja, der var sirkeltrening. Først oppvarming med ballspill, så sirkeltrening. Opp og ned fra gulvet 8 ganger. Pluss alle øvelsene. Kroppen skriker. Men jeg fullførte!

Toppen klistret seg svett til ryggen da jeg gikk ned til atføringskonsulenten etterpå. Jeg fikk beskjed om at hun ville snakke med meg.

Hun hadde fått tak i veilederen min. Veilederen hadde innstilt på AAP, men det var noen lengre opp i systemet som hadde avslått. Mon tro om det teller positivt for klagen min? Ellers kunne ikke veilederen svare på alle spørsmålene atføringskonsulenten hadde. Enda bra det er hun som spør og ikke jeg. Veilederen min skulle undersøke nærmere og gi atføringskonsulenten svar. Vi ble og enige om at jeg burde søke dagpenger, selv om AAP helt klart er riktig ytelse. Men behandlingstid på klage er opp tilb18 uker. Jeg har ikke råd til å være uten inntekt frem til påske.

Nå setter jeg kursen hjemover.  Skal bli godt å komme hjem. Godt med helg.

 

4 kommentarer
    1. Håper det ordner seg kjapt, for vi er lissom avhengig av noe kommer inn på denne kontoen.
      ..
      Det man tjener på blogg er for meg 0 og kanskje for deg en pakke kaffe i måneden?
      Tenk på hva bloggerne dro inn av inntekter før, de fleste har jo blitt styrtrike! Det tenker jeg mye over…
      God tur hjem!

      1. Jeg tjener mer enn en pakke kaffe i måneden. Men jeg kan nok ikke leve av bloggen. Jeg har spart opp penger så jeg klarer meg nok til ri stund ut på nyåret, men helt til påske blir nok litt lenge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg