Nok en dag i hovedstaden..

Da er nok en dag med møter i Oslo over, og selv om møteagendaen var interessant nok og møtet var greit ble jeg utrolig sliten. Og så så vondt i ryggen som jeg fikk av all sittinga!

Så da møtet var over tenkte jeg det var greit å få litt frisk(?) luft og få beveget seg litt. Så jeg gikk litt rundt i Oslo og titta. Jeg er utrolig glad i Oslo. Bodde  her i studietida, som  var tre fine år som har vært utrolig viktige for meg. Det var liksom da jeg ble meg. Oslo viste seg fra sin beste side, med et fantastisk vårvær. Så, kjære Oslo jeg kommer snart tilbake!

Litt shopping fant jeg og tid til før jeg fant bussen hjem.

Å kjøre buss hjem fra Oslo i rushtrafikken er kjedelig. Heldigvis fikk jeg et dobbeltsete for meg selv. Sitter litt mer komfortabelt da. Utrolig trøtt var jeg og. Jeg var hjemme klokka 23 i går, skrev høringssvar til over midnatt, krangla om soving med Charlie Chihuahua og sto opp igjen litt over 5 i dag morges. Så jeg sovna der på bussen. Utrolig sjelden jeg gjør, for jeg blir så fort buss-sjuk hvis jeg ikke følger med på veien. Kan ikke lese eller noe uten at jeg føler meg kvalm og uhell. Men i ettermiddag sovna jeg på bussen, og var borte i sikkert 15 minutter. Håper jeg ikke satt med halvåpen munn og sikkel i munnviken eller snorket høyt.

Nå blir det godt å flate ut på hjemlig sofa!

6 kommentarer
    1. Ja, nå har vi hatt tre dager med finvær. Håper det blir i helga også, for da har jeg planer med Karidansen 😉 Føles som vår nå ja 🙂

    2. På lørdag var junior og jeg på Teknisk museum på Kjelsås, og etterpå tok vi toget videre til Oslo S. Vi gikk litt på Byporten, forbi domkirken, innom McDonald’s et par gater ovenfor Stortorvet og opp til Egertorget. Derfra så han Slottet, så da kunne vi gå ned igjen. Jeg liker meg godt i Oslo, mange spennende butikker og annet der.

    3. Ja, mye spennende å se på. Bare å vandre litt rundt er godt.
      Tirsdag gikk jeg fra bussterminalen og helt opp til Lorry i Parkveien. I går var jeg mer i området rundt nedre delen av Karl Johan og gatene rundt der. Forbundet holder hus iRådhusgata

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg