Nok en fridag

Jeg har hatt fri i dag og. Det har vært godt. 2 dager nå som jeg har stullet og stellet hje.me i Drømmehuset. Eneste turene jeg har hatt utenfor døra har vært lufteturene med Charlie Chihuahua. Som dere ser av bildet over som jeg tok i dag var det en fin dag for hundelufting.

Ikke de helt store prosjektene som er blitt gjort her hjemme, og nei jeg har ikke ryddet vekk jula. Det er fremdeles over en uke til 20. dag jul.

Jeg har vasket gulv og klær og gjort slike ting som ingen ser fordi de må gjøres på nytt og på nytt. Men selv om man ikke høster ære, berømmelse eller takk må de likevel gjøres

På kveldene i går og i dag har jeg ligget på sofaen  og sett på serie på mobilen. Ja du leste riktig.  Når så jeg TV sist? (ok noen ettermiddager på treningsleiren)  Men det er svært sjelden jeg ser på TV. Nå har jeg ligget rett ut og sett to sesonger av Familien Lykke. Ja, jeg mente to sesonger, ikke episoder. Lurer på om jeg har sett en eneste sesong av en eneste serie før. Tror ikke det. Mulig noe lineær TV en gang på 70-tallet.

Som dere skjønner har jeg fått en god start på hverdagene i 2022.  Jeg føler meg avslappet og uthvilt og klar for jobb i morgen. Ajour med å lese politiske papirer, ingen ting jeg burde ha gjort. Ingen dårlig samvittighet.  2022 begynner bra!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg