Ny dag, nye muligheter…

Siden jeg avsluttet gårsdagen med å ramle ned trappa og skalle hue i Lille Bille har natta ikke vært helt topp.  Kulen i hodet er øm, og det er ikke godt å ligge på venstre side. I tillegg verker kneet etter den litt uheldige vridningen den fikk.  Men jeg har da sovet en del.  Sov faktisk til over 7, som er lenge for meg.

Nå har jeg gått dagens første tur med hundene, uten knall og fall.  Jeg har spist frokost og bladd gjennom lokalavisa.. På tide åta fatt på en ny dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg