Oh, what a beautiful morning

Oh, what a beautiful mornin’Oh, what a beautiful dayI got a beautiful feelin’Everything’s goin’ my way

Det er ikke ofte denne kjerringa starter dagen med en munter sang, men det gjør jeg i dag.  Det er vår, det er lørdag, jeg skimter en kaffe-latte i det fjerne og jeg er på 4. plass på bloggtopplista!
Riktignok med bare litt over 1.000 sidevisninger, det er ikke som i gode, gamle dager. Men en 4. plass er en 4. plass!

Vibbedille er den som jeg skal hente inspirasjon fra i dag.
Hun viser mønsteret til en fargerik og glad genser. Jeg ville nok strikket den en god del lengre enn det modellen på bildet har. Jeg har aldri skjønt vitsen med strikkegensere som slutter midt på magen. Men siden den er strikket topp-down er jo det lett å justere. Ja hvis jeg skulle finne på å gi meg i kast med et slikt prosjekt. Det blir ikke med det første. Jeg driver som kjent med et par babysokker. Har ikke strikket stort på dem den siste måneden.

Impregnering av sko er det neste temaet Vbbedille tar opp. Det minner meg på at jeg bør impregnere piggskoa før jeg parkerer de i kjellerboden for godt denne sesongen. De ble motvillig hentet frem igjen i slutten av forrige uke. Men i dag, i dag skal de ned i kjelleren igjen og jeg håper inderlig vi ikke ses igjen før i november.

Nei skal jeg bli ferdig med alt husarbeidet som venter så må jeg komme i gang snart. Det venter en kaffe-latte i sola på torget som premie når jeg blir ferdig.

Oh, what a beautiful mornin’

 

12 kommentarer

Siste innlegg