Opptatt med å redde verden….

Hei fininger.  Beklager at jeg har vært dårlig til å blogge de siste dagene og at jeg ikke har skrevet innlegg om toppbloggerne.  Jeg har vært opptatt med å “redde verden” på Rødt sitt landsmøte – og selvsagt har lesertallene stupt. Nærmer meg ikke bunnen av toppblogg lista en gang -er vel på 3462 plass tipper jeg…. Også politikk som er så spennende ?!? skjønner ingenting jeg.

Vel Sophie Elise er tilbake på bloggtopplista.  Hun har vært det et par dager. (Jada, jeg har fulgt med).
I går skrev hun to reklameinnlegg. Ett om sports-BHer og ett om betakaroten-bjørner…..

Jeg har vært 4 dager på Rødt sitt landsmøte. Midt oppe i det har jeg forsøkt å sikre forsvarlig bemanning på røntgen.   I dag må jeg virkelig begynne å tenke lønnsforhandlinger. Fristen for bistand er på onsdag. Vi begynner forhandlingene på torsdag…..
Sports-BHer og betakaroten-bjørner er  liksom ikke de tingene som surrer rundt i hodet mitt.  Beklager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg