På tide med ny TV?

Vet dere at her om dagen ble den til nå dyreste TVn i Norge levert til en leilighet på Sørenga i Oslo?  Den er på 110 tommer, så da var det litt vanskelig å ta den i heisen eller bære den opp trappene. Så eieren måtte hyre inn helsekrav for å få den opp i leiligheten.

TVn var ikke bare stor, den har også helt rå teknologi og skal gi en helt unik seeropplevelse. Sånt skjønner jeg meg lite på så jeg skal ikke forsøke å forklare. Har bare forstått at det har noe med LED å gjøre.

Penger derimot forstår jeg meg på. Den kostet 1,5 millioner kroner, omtrent det samme som vi ga for Drømmehuset i 2007.

En TV til halvannen million! Tre årslønner før skatt for de man betegner som middelklassen. Det er overhode ikke misunnelse, jeg ser knapt på TV, men jeg forstår overhode ikke at noen er villige til å bruke så mye penger på en TV.

 

6 kommentarer
      1. Folk kan få bruke penger på hva de vil for meg. Dette er visst en lottomilionær. Men hadde jeg hatt en milion eller to for mye er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde brukt de på en TV.

    1. Visste ikke at det var mulig å bruke så mye penger på en TV.😨
      Det var ikke småtterier!
      Kanskje det er en sånn som hun damen som vant i Lotto og tok med seg utsikten?

    2. Leste det jeg også, men en tv til 1.5 mill har jeg ikke kjøpt. Er særlig menn som kjøper store tv. Husker de tvkassene vi hadde på 70 tallet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg