På vei til hovedstaden…

Jeg er ikke ung lenger, og i morgen blir jeg enda eldre. Eller, det blir vi jo forhåpentligvis alle, men jeg har altså bursdag i morgen.  Bursdagen blir som seg hør og bør en lørdag 16 dager før et valg på valgkampstand. Gamle Gubben Grå har forståelse for slikt. Jeg tilbragte sølvbryllupsdagen vår for fire år siden på valgvake.  Foresten er Gubben på jobb i morgen.

I dag har vi derimot begge fri, og Gamle Gubben Grå har bedt meg med på en tur “til byen”. Ikke en tur til Hønefoss for å drikke kaffe-latte på Kirkens Bymisjon, men til Oslo hvor han har fiksa biletter til et arrangement på Matlarm.

Vi skal delta på det som kalles Malt-og humleløypa og skal vandre fra serveringssted til serveringssted hvor oppsatte menyer med både mat og drikke venter på oss. Jeg regner med det blir en trivelig kveld.

 

3 kommentarer
    1. Det hørtes spennende ut! Regner med at dere er i ferd med å spise og drikke dere igjennom løypa. Kos dere og vi venter på å høre om opplevelsen etterhvert! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg