Påskesola leverer

Påskesola leverer også i dag.  I dag har jeg planer om å tilbringe dagen her oppe rundt hytta, og ikke farte rundi i bil.

Vi hadde en fin dag sammen med familien i går. 15 stk. og en chihuahua tilbragte dagen sammen i solveggen oppe hos Lillesøster. Det var snøhulegraving, aking, masse skravling og påskequiz. Samt skriving i hyttebok. Noen hadde gjestet en hytte men “glemt” å skrive i hytteboka. Det ble løst av at hytte-eierne tok med hytteboka da de kom etter. Ingen kan si annet enn at denne familien er løsningsorientert.

Lunchbordet på vilket som helst høyfjellshotell blekner i sammenligning med hva det ble vartet opp med på terrassen.  Ja min medbrakte røkelaks, spekemat og eggerøre virket litt stusselig mot marinert hval, fersk focacia, kyllingklubber, risotto, hjemmebakte kaker og hva det nå var alt sammen.

Så trivelig hadde vi det at innen vi entret vår egen hytte var kvelden nærmest glidd over i natt.

Det ble litt lat morgen her i hytta i dag. Men nå er frokosten for lengst spist, Gamle Gubben Grå har tatt turen til bygda, Datteren er på vei hjem og Yngste Sønn er snart klar for skitur. Jeg hat gått tur med Charlie Chihuahua og har nå satt meg godt til rette i solveggen med boka mi. Nå har jeg tenkt å nyte fjellets ro.

4 kommentarer
    1. Jeg kjenner at jeg gjerne skulle vært der du er nå.🤗🌞
      Det ser virkelig fredelig ut.👌🏻
      Bok og sol i hytteveggen må jo bare være den beste måten å tilbringe dagen på.🐣🐥
      Det er bare å nyte!🐣🐥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg