Politiker i dag.

I dag har jeg vært på folkevalgtopplæring sammen med det nye kommunestyret og vararepresentanter. Jeg stresset av gårde tidlig i morges. Var nok ikke riktig våken, for jeg fikk ikke med meg mobilen. Så ikke noe bildet fra dagen, men et arkivbilde av et krus Barndomsvenninna kjøpte på et loppemarked og av en eller annen merkelig grunn mente at passet på meg.

Jeg har vært hjemme en stund nå, men middagslaging og en strekk på sofaen ble prioritert før blogg. Man blir litt sliten av å sitte en dag slik og ta inn kunnskap. Selv om jeg har vært med i gamet en stund er det alltid noe å plukke med seg. Kommuneloven er vel og blitt endret på en del punkter siden sist opplæring.

 

 

4 kommentarer
    1. Merkelig stille på deg i dag.
      Kul kopp. Den hadde jeg hatt med på alle møter.
      Lærte dere noe om aksjeloven.. Hehe.. Kjøpe og selge og bli rik i smug.

    2. Denne etterhvert berømte Håndboka for folkevalgte som tydeligvis ingen politikere skjønna bæret av.. Har du lest den og skjønt at den er nesten som ABC boka. Dvs barnelærdom? 😉

      1. Jeg har lest håndbok for folkevalgte. Og ja, mye er sunn fornuft. En grei lakmustest er; Tåler dette førstesida på VG? Gjør det det er alt ok. Gjør det det ikke? Vel….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg