Pupper og spørsmål om sex…

Nå er jeg plutselig ikke så sikker på om jeg ønsker å komme på bloggtoppen lengre, for nå som Sophie Elise har rundet 100.000 lesere tre dager på rad, så virker det som om toppbloggerne blir mer og mer desperate. Sophie Elise fortsetter med puppene sine, og Isabell Raad sårer på alle tilsendte spørsmål om sexlivet sitt.

Jeg har ikke noe mer å si om puppene mine. De er flate avdankapitabrød. Jeg har hverken lyst eller behov for å brette ut seksuallivet mitt på blogg. Ikke tror jeg at det hadde vært så interressant for de store leserskarene heller.  Nå sier jeg ikke at Gamle Gubben Grå og jeg ikke har et spennende sexliv, bare at jeg synes sex er bedre å praktisere enn å teoretisere. Og jeg synes det kanskje er mest interessant for de som deltar.

Og, og dette er den viktigste grunnen til at bloggtoppen de siste dagene har vært utrolig kjedelig,  det finnes da så mange andre spennende tema

6 kommentarer
    1. Tja, et nytt profilbilde med pushup og dyp kløft, eller trutmunn foran tuten på en sukkerfri brus, eller helst vann med smak ( jeg foretrekker springvann selv)…. Ikke rød bh, heller svart eller..grøss, rosa!
      Nei, hvor desperat skal man bli? Pitabrødpupper er sikkert bedre enn vrengte bukselommer-pupper da, om det er noen trøst. Den siste varianten er ofte vanlig etter man er ferdig som amme. Heldigvis fikser naturen en del med tiden.
      Du kan jo fundere på hva de nåværende toppbloggerne skal leve av om noen år. Det kan neppe vare evig, millioninntekt på blogg. De blir eldre, det kommer nye og penere til..hehe.
      Jeg hopper fremdeles over de øverste toppbloggerne på lista, jeg er for avdanka. Men ser jo navna da, her følger man med enten man vil eller ei.
      Nå har jeg det sexy valget mellom å kjøre vaskemaskinen en omgang, eller ta meg en trasketur ut. Men vinden uler her, så det blir kanskje maskinen…

      1. For noen dager siden viste jeg frem den dypeste kløfta på Ringerike, Mørkgånga, kom ikke på bloggtoppen for det..
        Hvis jeg skulle gjøre trutmunn foran ei flaske måtte det vært cola eller rødvin.
        Rosa BH ville fått leserne til å tenke på Miss Piggy…
        Høres ut som om vaskemaskinen er det beste alternativet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg