Q &A – fort gjort.

Jeg hadde sånn spørsmålsrunde alle proffe bloggere har på bloggen her om dagen.  Og i dag, svarer jeg, i likhet med Sophie Elise på alle spørsmål.
Kan du ikke lage større bilder, jeg ser så dårlig?
Jo, omsider klarer jeg nesten og få bildene til å bli slik jeg ønsker. Så her er bildet av Åsa i større utgave (håper jeg).

Da var det gjort.
Det var alle spørsmålene jeg noen gang har fått på bloggen tror jeg. Pluss et forslag om podcast i toppløs positur eventuelt uten bilde. (Men det var mer gode råd enn akkurat spørsmål)

Tenkte derfor jeg skulle låne noen av spørsmålene fra Q & A til Sophie Elise, sånn i tilfelle noen bare har postet feil, kommentert hos henne men egentlig ment å kommentere hos meg. Lett å blande de to bloggene ikke sant?

Skal du fjerne silikon i rumpa og?
Har ikke silikon i rumpa – det er ekte fett, alt sammen

Er du fornøyd med puppene dine nå?
Puppene mine er en del av meg, jeg er ganske fornøyd med meg selv. Puppene er ikke noe jeg tenker så mye på.

Hva er du mest fornøyd med ved deg selv, og hvorfor?
Jeg er mest fornøyd med at jeg er en person som tør å stå for det jeg mener, og at jeg har evnen og muligheten til å stå opp for andre.

Hvilken parfyme bruker du?
Jeg bruker Brit fra burbury

Etter at du startet å trene ordentlig, var det lenge før du så resultater?
JA, det dot lang tid før jeg så resultater. Har i grunn sett lite med resultater.  Men så har jeg ikke begynt å trene heller

Hvorfor er du ikke på Wixen?

Helt ærlig vet jeg ikke helt hva Wixen er, utenom at det er party, rød løper og masse bloggere. Skal dit neste år, hvis det ikke kolliderer med jobb, politikk, eller noe annet gøy.  Kan man bare troppe opp, eller bør man vente på invitasjon?

Hvorfor bør du på Vågård, det er jo nesten Ådalen og bygdeghetto? Hadde du ikke råd til noe bedre?

Her byttet jeg ut Sophie Elises bydel i Oslo med mitt bosted på Ringerike.  Jeg trives på Vågård. Det er sentralt rett utenfor bykjernen. Vi fant Drømmehuset som fylte alle kriterier vi lette etter, og da vi kjøpte det i 2007 hadde vi ikke råd til noe dyrere. Hadde en stor klump i magen om det kanskje ble for dyrt.

Føler du at du må være feminin for å bli akseptert?

Nei! Men det hadde sikkert hjulpet i enkelte tilfeller

Har du noen tips for å trives i ditt eget selskap? 

Finn en god bok, et pelspledd og en sofa og les eller sov. Deilig med stillhet, fred og ro og en pause fra alt og alle

Er det noe mer du lurer på er det bare å legge igjen spørsmål i kommentarfeltet.

8 kommentarer

Siste innlegg