Rabattkode – som også gjelder i det virkelige livet….

Reklame | merket for å kunne bruke ordene rabatt og reklame + sikkert noen til

Hei dere

Jeg visste jeg kunne stole på Sophie Elise. Nå er jeg oppe på en 47. plass med 818 klikk, en økning på 3 plasser og 3 klikk. “Jeg er så glad i rumpa….. til Sophie Elise.”  Og nettopp Sophie Elise troner fremdeles øverst på lista også i dag!

Nå har jeg en virkelig gladnyhet til dere.  Nei, jeg har ikke ordnet noen rabattkode hos Body-Shop eller noen andre butikker for dere. Ikke har jeg prøvd å få til det heller. Men man kan glede andre uten å gi bort rabattkoder.

Det er flott at Body Shop gir litt av fortjenesten for hvert salg til Plan International.  Men jeg blir ikke så imponert over en slik PR gimmick. (Selv om de gjorde det allerede før det ble trendy.)  Vil du at julehandelen din virkelig sjal gjøre en forskjell, Gi ei geit! (Kirkens Nødhjelp) eller støtt Kirkens Bymisjon sitt arbeid, og  gled en som gruer seg til jul.

Sophie Elise er veldig fornøyd med Tea Tree produktene som har gjort underverker på hennes hud. Du kjøper et “Kit” for bare 229 kroner, og bruker du rabattkoden hennes blir det enda billigere. Hvor mye billigere sier hun ikke noe om, prosentregning og sånt er ikke hennes greie, (Tallet er 183,20)
Gaveeskene til Body Shop er ekstra fine i år, synes Sophie Elise. Og produktene er så drøye.  Hun har en body-lotion hun har hatt i over et år.  Ja, hvem av oss har ikke noe krem eller lignende fra en gavepakning vi fikk i fjor innerst i badeskapet? Jeg har opp til flere krukker.  (Memo til meg selv På tide og ta en opprydning i badeskapet.)
Hun liker ansiktsmaskene deres og…. Ja hun kunne faktisk ha ramset opp hele produktkatalogen deres. SÅ glad er hun for dette samarbeidet. Så kan vi alle tenke oss hvor mye hun får betalt for dette samarbeidet. For husk; Sophie Elise er en suksessrik forretningskvinne.

Jeg er glad i å gå på kaffe’.  Jeg er glad i kaffe-latte   Her i byen koster en latte rundt 47 kroner på de fleste kafeene. På kafeen til Kirkens Bymisjon, midt på torget, koster den 38,-. En kopp svart kaffe koster der 20 kroner, med påfyll. Kirkens Bymisjon overtok det gode gamle bakeriet og konditoriet midt på torget etter at både den ene og den andre hadde gått konk der.  De gir arbeidstrening til folk som trenger det, og byen har fått beholde en kafe som har vært der i generasjoner. Folk slutter opp om tilbudet.  Det er alltid stinn brakke, og de måtte etter et halvt års drift kjøpenabolokalet, slå ut veggen og doble arealet.
På kafeen til Kirkens Bymisjon i Hønefoss får du altså billig og god kaffe, og noe å bite i hvis du vil. De har et stort utvalg.  Du behøver ikke hilse fra meg, hviske konspiratorisk en rabattkode eller vise frem dette innlegget i kassa. Rabatten er den samme for alle.  Mulig det finnes et lignende tilbud i nærheten av der du bor.

(Nei, jeg får selvsagt ingen ting for å skrive dette innlegget. Ønsker bare å støtte opp om en god sak)

 

2 kommentarer
    1. Ja, støtt Kirkens Bymisjon. de gjør en bra jobb.
      Vi har aktivitets kaffe her i byen også.
      hilsen utflytter fra Ringerike.
      Ps liker og leser bloggen hver dag:) heia kjærringtanker..

    2. Eg har også Kirkens Bymisjon som en av mine “Hjertesaker” <3 Tar meg heller ikkje betalt for å fronte de for eg gjør det med glede 🙂 Dessuten stoler eg veldig lite på produkter anbefalt fra en av de øverste på lista; "Denne har eg brukt de 3 siste årene og huden er sååå fin" Egentlig merkelig, for forrige måned brukte de jo et annet merke?? Seriøst? Det er like troverdig som…en….ehee….vet ikkje, men VELDIG LITE troverdig i allefall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg