Så satt jeg her igjen..

Ja ikke på brua da, men på venterommet til Fastlegen. Han er ikke her. Han gikk akkurat bort til omsorgsboligene. Helsesekretæren hans er her. Han kom akkurat tassende gjennom venterommet i sokkelesten. Tasset ut i gangen ved inngangsdøra og tilbake. Ellers er det tomt. Gir håp om at jeg ikke trenger sitte her så lenge.

Jeg har god tid. Skal ingen steder. Eller skal snakke med Sjefen om litt over tre timer. Men det bør gå.

Ute sludder det. La seg litt hvitt på bakken i sted. Jeg liker ikke det. Det skal ikke snø 6. Mai. Og i tillegg er det rått og kaldt. Kroppen er stiv og det verker over alt. Gleder meg bare til jeg kommer hjem og kan krype under pelspleddet og sove.

4 kommentarer
    1. Huff….ikke greit om du ikke er frisk, og atpåtil er mai måned innvadert av vinteren igjen. Håper at alt snur til det bedre ganske kjapt. God bedring ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg