Sånn går nå dagene…

Noen husker kanskje at jeg ble så begeistret for de sylta egga til Toms matprat for en tid tilbake? I går prøvde jeg ut oppskriften, og i dag måtte jeg sjekke resultatet  Det ble så bra, så nå skal jeg teste å lage blå og rosa egg og.  Dette var gøy!

Etter å ha sjekket eggene mine tok jeg en tur ut i hagen. Rake plen kan jeg bare glemme. Det ligger fremdeles is i skyggepartiene.  Men jeg kunne så smått begynne å renske litt opp i kjøkkenhagen. Og vet dere hva jeg fant? Jo, under vissent løv og gras viste de første spede spirene av gressløk seg! Det gjorde godt å se de spede spirene.

Inne igjen satte jeg en bolledeig.
Så ble det tid til litt sånn husarbeid som må gjøres men knapt ses mens deigen og bollene hevet seg store.

I dag har jeg virkelig samlet husmor-poeng!  Jeg tror jeg unner meg en liten strekk på sofaen før jeg lager middag.

14 kommentarer

Siste innlegg