Sjekka opp av en sjeik…..

Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen.  Jeg raste nedover til en 45.plass. Men har fremdeles over 900 sidevisninger i går. Det er jeg fornøyd med.

Isabell vlogger.  Jeg har ikke hatt tid til å se hele den 20 minutter lange spillefilmen av en lettkledd Isabell på ferie i Dubai.  I den biten jeg har sett snakker hun om at hun blir forsøkt sjekka opp av en ekkel eldgammel sjeik.  At han er sjeik vet hun fordi hun har googlet han…..

Vi var og feiret Svogers 54 års dag i går.  Middag og bløtkake hos Svigermor.  Det var ingen som forsøkte å sjekke opp meg. Kommer sikkert av at det ikke var noen sjeiker der….

Men jeg vet at Svigerfar ble tilbudt to kameler for Svigermor en gang de var i Egypt. Han takket nei, visste ikke helt hva han skulle bruke kamelene til…

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg