Snø og gamle strikketøy

Det snør, det snør, og nei jeg føler ikke for å fortsette med å synge tidelibom. Jeg følte heller ikke for å ta bilder av snø som faller på snø som hat falt da jeg var ute og luftet Charlie Chihuahua I sted. Dere får nøye dere med et arkivbilde. Den blåe himmelen fins det ikke antydning til i dag.  Ikke ble det noe lengde på turen heller. Labbetuss bare den vanlige runden her på feltet. Snø som faller på is som….ja dere skjønner hva jeg mener.

Men jeg har brukt tiden inne fornuftig. Jeg har festet tråder på diverse strikketøy  Trådfeste dag med andre ord. Kjedelig jobb, men går greit når du først kommer i gang. Nevner det bare fordi strikking er det hotteste på bloggtoppen for tiden

Joda, jeg har vasket og ryddet og holder Drømmehuset sånn noenlunde i vater. Kunne sikkert skrevet utførlig om det og, men jeg har følelsen av at husarbeid ikke drar like mye klikk som strikking.

Nå skal Charlie Chihuahua og jeg ha litt kvalitetstid under slumreteppe.

11 kommentarer

Siste innlegg