Snø og tur ut

Andre her inne deler bilder av hestehov.  Det er nok en stund ennå til jeg behøver å gå med nesa I grøftekanten og lete etter vårtegn. Det kom et nytt lass med nysnø I natt. Snø og rim henger på trærne, og her på feltet er det ikke en bar flekk å se.

Selv om morgenen var aldri så blå så måtte jeg en tur ut med Charlie Chihuahua. Og selv om jeg ikke er så veldig glad i snø må jeg motvillig innrømme at slike dager er vakre. Blå himmel, hvit snø og grener dom glitrer i sølv.

Flere i slekta starter vinterferie i morgen. Mange av de er slike som elsker snø og ski. Jeg unnet de gleden over nysnøen. Det er sikkert supre forhold i løypa. Selv kunne jeg klart meg uten.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg