Sophie Elise hermer etter meg….

Da jeg sjekket bloggtopplista i dag ble jeg kjempeglad.  Virkelig sånn boblende glad langt nede i magen.  Smilte gjorde jeg og, selv om klokka bare var 06.30.   Nei, jeg var ikke på bloggtopplista.  Det hadde jeg ikke forventa heller.  For få klikk i går, og i grunn ikke noe bra innlegg.  Sophie Elise var tilbake på bloggtopplista, og det var det som gjorde meg så glad.  Ikke det at jeg bryr meg så mye om det er Isabell Raad eller Sophie Elise som ligger øverst,. Men innlegget til Sophie Elise gjorde meg glad,  for hun skrev et politisk innlegg.  Ser dere, den jenta hermer etter meg altså.

Jeg blir så glad når unge influensere er opptatt av politikk.
At Sophie Elise bruker innlegget til å snakke i mot den sittende regjering og deres politikk gleder meg selvsagt også.
Jeg er riktignok ikke enig  i de fleste av argumentene til Sphie Elise, og kunne godt ha debattert ett par av standpunktene hennes.  Men det er greit.  Det er greit å ha forskjellige synspunkt.  Det viktige er at de unge trendsetterne er opptatt av politikk.

Stå på Sophie Elise

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg