Sophie Elises geniale mediestrategi…

Nå har Sophie Elise tronet på bloggtopplista  snart en uke uten å ha skrevet et eneste blogginnlegg.
Det å ta en pause akkurat nå som det stormer som mest er bortimot genial mediestrategi. For hvor mange ganger om dagen må vi ikke inn å kikke, bare for å sjekke om det har kommet et nytt innlegg…
Jeg, gamle kjerringa var sikkert innom minst tre ganger bare i går…

Tror ikke det hadde samme virkning på min leserstatistikk om jeg tok blogg-pause.
Hadde nok stupt raskt ned mot totalt bunn-nivå.  Og det enda min blogg jo er utrolig mye mer spennende
Jeg mener hvorfor lese om Sophie Elise, når du kan lese om MEG?
Hvorfor lese om tatoverte hår bak øra (innlegget er forresten fjerna) når du kan lese om politikk og valgkamp?

Ha en fin fredag – og i dag har jeg tenkt å komme med noen saftige avsløringer om rødt sitt landsmøte så klikk innom.

1 kommentar
    1. Jeg, nok ei gammel kjerring, har ikke vært innom bloggen til Sophie Elise en eneste gang. Helt sant! Egentlig er jeg ferdig med den saken og det sirkuset. Mange har sagt sitt, og den beste kommentaren tror jeg Tegne-Hanne I Aftenposten hadde. Så nå gidder ikke jeg det der. Giske har fått litt oppreisning for bakfragyngingselfie på utested, og det er jo hyggelig for ham. Ferdig med det også, men VG svetter nok litt.
      Oppholdsvær, vindstille og helt overskyet. Vet ikke om det er stille før stormen, vet ikke om den stormen vil merkes her en gang. Jeg kunne jo være heldig igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg