Svar på spørsmål 4

Her kommer et nytt svar på spørsmålene fra spørsmålsrunden. Hvilket yrke ville jeg valgt hvis jeg ikke hadde vært radiograf?

Jeg tror jeg kunne ha trivdes med mange forskjellige yrker  Jeg arbeidet flere år i ungdommen med å stå i en gardin og utstyrsbutikk. Det trivdes jeg veldig godt med.

Journalist har vært en drøm.  Men mer litt sån gravende Journalist enn kun å dekke julemarkedet til sanitetsforeningen og fotballkamp i 7. divisjon.

Men jeg tror faktisk at drømmejobben min hadde vært å arbeide på NAV eller noe slikt. Hjelpe folk til å få det best mulig i livet sitt.

6 kommentarer
    1. Spennende å høre alternativ jobb. Det er jo noen ganger litt tilfeldig at man blir det man blir. Jeg mener min jobb er litt tilfeldig. Og slet veldig med å vite TIDLIG hva jeg skulle bli. Skuespiller…? Forfatter? Fengselsbetjent? Osv… 😀 Men det var lærer jeg ble, og for DØVE 🙂 Rart hvordan livet blir.

    2. Ja, det er ganske tilfeldig mange ganger hvor en havner i livet. Jeg kunne og tenke meg å bli forfatter da jeg var ung. Akkurat det har jeg vel kanskje ikke helt gitt opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg