Sykkeltest gjennomført

Noe av opplegget her er at man tar en sykkeltest når man kommer inn. Koblet til en måler tråkker en I vei på en ergometersykkel mens idrettspedagogen gjør sine målinger.  Når man så er ferdig med opplegget gjentar man testen og så måler man eventuelt fremgang.

I dag var tiden kommet for min avsluttende sykkeltest. Jeg kjente jeg var litt nervøs da jeg satt i gangen og ventet på tur. Hadde jeg klart å forberede meg? Dette går jo for det meste på kondis.

Nå er testen unnagjort. Jeg var langt fra såslitwn som første gangen.  Ankelen dunker fremdeles bra, men det begynner jeg å bli vant til.  Og jeg sto. Jeg har en fremgang på 16 %! Det må jeg si meg godt fornøyd med.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg