Tekopp og tastatur

Føler dette blir en dag hvor jeg stort sett oppholder meg inne.  Det er grått og vått ute, og regnet skal fortsette til det blir kveld. Må jo noen turer ut med hundene, men ellers blir det nok å oppholde seg inne i Drømmehuset. Ta en litt lat dag.  Tror i grunn det kan bli godt. Har noen bøker jeg skulle ha lest, noen masker jeg skulle ha strikket og et kommunestyremøte jeg skulle ha forberedt. Jo, jeg er sikker på at jeg skal få dagen til å gå uten å kjede meg.

Egentlig kjeder jeg meg sjelden. Hender jeg blir litt lei at hverdagen liksom går i repeat, men den følelsen blir ikke sittende for lenge. Da begynner hjernen gjerne å jobbe med hva jeg kan finne på for å krydre hverdagen. Heldigvis skal det ikke så mye til før jeg synes hverdagen får litt mening.

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg