Tenker ikke folk på noe annet enn mat?

Ny dag og nye muligheter tenkte jeg da jeg sto opp i dag. Sola skinte fra klar blå himmel og alt så ut til å bli en god dag. Så klikker jeg meg inn på blogg og får virkeligheten hard og brutal slengt midt i trynet.
I to dager har jeg sittet og reflektert over flesk og duppe, skinnstekt hyse og hestebiff. Alle som leser denne bloggen vet at jeg ikke er noen matskribent.
Så hva skal jeg reflektere over i dag?
Jo nok en ukemeny, lavkarbovarianten. (Sukk).

Pølse i brød på mandag og pølse med sellerirot på onsdag og slik fortsetter det.
Blomkålgrateng på lørdag og gratinert blomkål på søndag. Var det ikke noe lignende forrige uke? Jeg minnes det ble kommentert i kommentarfeltet at det ikke var sesong på norsk blomkål nå. Jeg var til og med inne på nett og sjekka blomkålsesongen. (Dobbelsukk)

Nei, nå har jeg ikke tid til å sitte her og sukke lenger. Skal i et møte om under en time og må hoppe i dusjen.

 

6 kommentarer

Siste innlegg