Uvennskap og rykter…

Hei fininger! Hvordan har dere det i dag? Selv er jeg litt trøtt. I skrivende stund sitter jeg ved spisebordet og skriker ned til Yngste Sønn med jevne mellomrom at han må stå opp. Klokka er 06.30 og han skal på jobb til kl 7, så skrikinga mi øker i både styrke og hyppighet.  Skal på et møte på sykehuset 10.30, og skal ha kontordag i dag.  Men tror jeg tar frokost hjemme før jeg reiser på jobb. Godt med en litt myk start på dagen.

Isabell Raad sov til 12 på sin fridag.. Jeg står opp 05.30 hver morgen. .
Nå hører jeg Yngste Sønn gå på badet, så da slipper jeg mase mer. Da er vi snart i bilen  ute på dagens første kjøretur.

Jeg prøver å få med meg  Barndomsvenninna og gubben hennes på fottur på søndag.  Ikke kaffe på stamstedet vårt som er kafeen til Kirkens Bymisjon denne gangen.  Men hun sier hun skal på loppemarked i Bærum på søndag, så da får vi utsette fotturen. (Hun slipper ikke så lett unna.)

Jeg håper ikke at folk tror at jeg har krangla med de vennene mine som jeg aldri eller svært sjelden henger med.  Jeg har ikke krangla med noen, annet enn muligens SIAN og et par politiske motstandere. Så om dere ikke har sett meg sammen med diverse venner på en stund er det mer fordi tida er knapp på oss alle enn at det ligger uvennskap bak.

De fleste jeg betegner som venner har jeg vært venner med i mange, mange år.  Jeg er av den trofaste typen slik.  Det skal veldig mye til for at jeg bryter et vennskap.  Noen ar jeg mista kontakten med fra ungdomstida, sånn er naturlig.  Men de jeg regner som nære venner har jeg hengt med i flere tiår.

 

4 kommentarer
    1. Fint med en myk start på dagen ja. Her i gården startet dagen 6.30 i dag, en time før klokka skulle ringe. Men det er bare fint synes jeg.
      Vi lever i en travel tidsalder med tidsklemma og det hele. Det merkes. Det er mange som ikke har så mye tid til sosiale stunder lenger. Veldig leit, men sånn er det jo. Man er jo venner likevel.
      Ha en fin dag ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg