Vaksine minutt for minutt….

Jeg skal innrømme at jeg og har ventet på denne vaksinen. At jeg og synes det er godt å tenke på at til sommeren eller deromkring kan verden kanskje begynne å bli normal igjen. Og, ja! Det er en god nyhet at vi endelig har fått vaksine.

Men i går tok det vel muligens litt av?

Jeg mener, når han stakkars sykehjemsbeboeren skulle få det første nålestikket og det ble sendt live-sending på NRK. Vaksine minutt for minutt med Statsministeren som overvar det hele via storskjerm.

Brød og sirkus.

 

4 kommentarer
    1. Ja det ble i overkant mye. Når en riksdekkende avis sammenlignet det med månelandingen i tillegg… nei jeg har lite sans for opphausinger uansett hvilket tema det dreier seg om.

    2. Helt enig med deg! Og ikke nok med det, men de fortsatte i dag. På et annet sykehjem, og ENDA et. Hvem har fått først i Stavanger, i Sarpsborg osv. Nå skal vi se alle de FØRSTE 😀 Herre min..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg