Vil dere virkelig vite hva Kjerringa skal ha til middag?

Kjerringa skal la seg etter beste evne inspirere av en ukemeny. Hverdagen er definitivt tilbake, også her på blogg.  Jeg sukker litt mens jeg skroller meg gjennom menyen og venter på at tevannet skal bli varmt.. Joda, både hjortebiff og Hawai-koteletter kan alltids friste. Men er ikke hjortebiff litt råflott på en vanlig onsdag?

Tevannet er varmt, så jeg reiser meg for å trekke et stort krus te. Mens jeg driver med teen tenker jeg litt over hvor interessant, eller kanskje mer hvor lite interessant det må være for leserne mine å lese hva jeg skal ha til middag i dag. Forskjellige blogger har forskjellige lesergrupper, og jeg har følelsen av at folk ikke klikker seg inn på denne bloggen primært for å få inspirasjon til dagens middag.

Eller kanskje jeg skulle kaste meg over trenden med å dele matoppskrifter. Tom er jo tilbake på bloggtoppen etter et par dagers påskeferie. Det er mat-innlegg som gjør at folk når toppen og klarer å holde seg der uke etter uke, måned etter måned. Slik har det vært i snart 5 år.
Ikke rart at populariteten rundt blogg generelt er dalende. Folk tror vel at vi skriver om mat hele gjengen.

Det kommer ikke noe ukemeny-innlegg fra Kjerringa. Jeg har vanskelig med å tro at det ville gi leserstorm og mengder av klikk. Det får holde med de klikkene jeg klarte å lure til meg med et arkivbilde av mat.
Derimot kan jeg røpe hva som vil bli servert til middag i Drømmehuset i dag. Det er nemlig jeg som skal stå for matlagingen. Jeg har tenkt å servere løvbiffrulader. Selv denne kjerringa lar seg inspirere av matblogger, og disse ruladene fikk jeg lyst på da jeg leste innlegget til Tom i går kveld.

 

8 kommentarer
    1. Trenger jeg middagstips går jeg bare inn på Godt.no. Funnet mange gode middager der. Hjortekjøtt er dyrt, det samme med elgkjøtt. Det kjøpes ikke.
      I går kveld kom snøen tilbake. Akk ja.

    2. Nei, nå står ikke verden til neste påske. Selveste kjerringa har begynt å blogge om mat!! Og selvsagt vil jeg vite hva du skal spise til middag. Det har jeg vært spent på lenge!! Blir det mere mat fremover, så er du snart på bloggtoppen;)

    3. Tips til middag finner jeg i blader og aviser. Og fra ungene.. Har de laget noe godt til middag så kommer det bilder og oppskrift.

      Liker best dine kjerringtanker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg