Vil du ha MEG på besøk…

Jeg vet ikke helt…  Synes overskriften nesten virket som en trussel…. Men det er den overskriften som bragte Sophie Elise på bloggtoppen i går.  Men du verden, kan det hjelpe meg til toppen av bloggtoppen kan jeg sikkert reise rundt og besøke leserne mine jeg.  (Du bør bo rimelig nær Hønefoss skal jeg rekke det denne uka, men i løpet av 2019 kan jeg jo få til noen turer både hit og dit.

Som du skjønner kjære leser, entra jeg ikke bloggtoppen i dag heller.   Ikke blant de 100 øverste heller,  Men jeg fikk over 100 sidevisninger.
Innlegget om oppussing av gangen var det som “solgte” mest, og påskeferien til Frp som nummer 2.  (Hadde hele tre innlegg i går.)  Har du forresten fått med deg at han Frp fyren også lot deg og meg betale reisen han tok til Ullensvang hotell for å feire 60 års dagen til sin mor?  La inn en samtale med hotelldirektøren. og vips kalte han det jobbreise. Smart fyr, han der.
.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg