Vinn, vinn, vinn…….

Toppbloggeren helt der oppe på bloggtoppen har “Give-away” på sin blogg i dag.  Handler du på nettbutikken hans denne uka er du med i trekningen om varer for over 5.000,-kroner.
Jeg har ingen nettbutikk, og ikke råd til å gi bort matvarer for 5.000 kroner.  Ikke har jeg noen sponsorer jeg kan ta en kjapp telefon til for å tigge gevinster heller.  Hm, her har jeg fått litt av et problem….

Jeg spør Gamle Gubben Grå om råd.  Han foreslår at jeg kan lodde ut den rosa gjestedoen vår.  “Den er jo folk så opptatt av inne på bloggen din” humrer han.
Mitt motforslag blir å lodde ut han, men det synes ikke han at er noen god ide.  Så da er vi like langt.

Men Give-away skal det bli.
Det finnes da ikke noe mer spennende enn å få pakke i posten! Vi trenger noen slike gleder nå.  Jeg har funnet frem flere ting som skal bli en overraskelses-pakke, og flere ting skal jeg finne frem i løpet av dagen.

Alt du behøver å gjøre for å være med i trekningen om en forundringspakke er å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet på bloggen (ikke fb siden) i løpet av dagen.  Trekningen skjer i morgen.

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg