VippeSophie Elise av pinnen….

NÅ ER DET NOK!  NÅ ERDETFAEN MEG NOK!

Er det ikke forsmedelig dere at her blogger vi alle et, to kanskje helt opp i fem blogginnlegg HVER DAG, men kommer vi på toppen av bloggtopplist for det ?Nei, da.  Der troner Sophie Elise og det har hun gjort i en uke nå, uten å skrive ett eneste blogginnlegg.

Hva skal jeg gjøre da?
Jeg som liksom har som varemerke – sånn bortsett fra å få alle til å stemme Rødt å ha en humoristisk kommentar ti det siste innlegget til den bloggeren som ligger på toppen av lista.
Det betyr at i dag skal jeg levere min 7.humoristiske kommentar om et innlegg som handler om at noen ber til en gud de ikke tror på, føler seg krenket og prøver å fremstille seg selv som dyp.
Det er måte på hva selv jeg klarer å prestere.

Så hør her folkens.
En av oss må da klare å skrive noen velvalgte ord som kan vippe Sophie Elise av tronen, i det minste for en dag.   sraad, Frodith, anneb, fruensvilje og alle dere andre. Sett i gang MIdtlivskrise, Jannenordvang og geriatriks vi klarer da bedre enn dette.  Japp og Hanne Beate klikk som f….

Eller kjære, søte, snille, Sophie Elise Skriv et bittelite innlegg. Det trenger ikke å være mer enn et ord….

Nå skal jeg straks dra av sted å diskutere Rødt sitt prinsipp-program i forkant av landsmøte.
Det kan bli en engasjerende lørdag.
Og, ja, folkens det kommer et prinsippfast blogginnlegg om saken senere i dag…

10 kommentarer
    1. Ok, jeg er her. Skal trimme mine stive fingre litt, jeg. Kaffekoppen er klar.

      Dagens værmelding ( som om noen bryr seg..hehe): Sol og vind. Det regnet i går kveld da jeg var ute.

    2. Lurer på om blogg.no får betalt for antallet på annonsevisningene. Den røde bilen har jeg sett en del ganger nå. Men bevares, fargen passer jo deg 😄

    3. Ja, her skal det klikkes! Sol, men mye vind som det ikke frister å være ute i. Har noen tomat- og paprikaplanter som trengs og prikles + litt regnskapsføring, men kan fint få tid til å få deg oppover lista. 😀 Ønsker deg en fin lørdag! <3

    4. Jeg stirrer atter på kanelbollen (nam!) og gumler sunne havregryn med lettmelk. Minnes vi sang “Jeg er havren, hvilket nek er du?” i skoletiden ..for leeeeeeeeenge siden.

    5. Da har jeg tatt ei pause fra priklinga, og drikker pulverkaffe og spiser Lefsegodt m/kanel og sukker. Imens jeg klikker hhv. med høyre på PC-en og venstre på mobilen. Håper det hjelper! 😀

      1. Ser deg for meg der du klikker vilt med høyre og venstre hånd mens du ligger fremoverbøyd over tallerkenen for å få i deg lefsa… og muligens sugerør i kaffen.
        😂

      1. Ja, da er det bare å smelle på med morsom politikk når topplisten er oppdatert. Jeg klikker litt igjen, jeg. For n’te gang. Har vært ute en kjapp tur. Det blåser mye, så jeg er visst i kanten av stormen. Høyvann er det også.

    6. Politikk skal bli. Har jo diskutert prinsipp-program i Rødt i hele dag. Underholdende på mange vis – enkelte ganger helt utilsiktet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg