Vixen og Kokkesnobben

Kokkejævel klarte å karre seg opp på toppen av bloggtopplista igjen i dag.  Jeg klarte å karre meg fra en 48. til en 47. plass.
Kokkejævel er klar for Vixen-utdeling i sitt siste innlegg.  Ligger på hotellrommet sammen med Kjærest og venter på TV teamet han har hyra inn fra NRK for å følge han gjennom utdelingen. Kokkesnobben fornekter seg ikke.  Svart  limousin, rød løper og eget TV-team.

Det var ikke noen limousin som ventet da jeg var ferdig på jobb.  Bare Lille Bille som måtte skrapes fri for is.
Ikke noen rød løper ved inngangsdøra hjemme heller, bare en låst dør og to tissetrengte hunder.
Heldigvis var det ikke noe TV-team heller, men jeg har visst filmet 48 minutter av arbeidsdagen min fra lomma i den hvite pysjen.  Kjente plutselig av mobilen gikk varm nede i lomma.

Hvordan det gikk med Kokkesnobben? Gjorde han reint bord, tok med seg alle prisene i alle kategoriene han var finalist i?
Niks.  Men han vant “Årets stjerneskudd”  Det synes jeg han fortjener, for få har vel skutt så raskt oppover bloggtoppista – og blitt på toppen i uker og måneder.

GRATULERER!!!!!

 

3 kommentarer
    1. Ja, det er forskjell på folk! Hvorfor har ikke VI blitt nominert i noe liksom? 😀 Synes du skulle sende den filmen din jeg. Håper du får en fin dag i dag, regner med du har null hangover, som sikkert alle vixen-folka sliter med i dag. På den ene eller andre måten 😉

      1. Ingen hangover… Tenkte litt på å sende filmen, og hvis den ikke hadde inneholdt lyd, kun en lomme med vekslende lysforhold hadde jeg gjort det. Nå er den slettet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg