Fornuften seiret!!!…… og jeg skal snart til Budapest!!!

I dag trakk Bente Mikkelsen seg fra NATO kurset i Roma. Ingen ting kunne ha gledet meg mer  – sånn rent jobbmessig i dag.Det massive presset hun følte fra de ansatte var avgjørende. Bra jobba folkens.

Bente kommer altså ikke til Roma, men jeg kommer antagligvis til Budapest!!! NRF skal ha tariffkonferansen sin der i år /Så får jeg håpe jeg får permisjon de to dagene jeg trenger fri …Men det kan hende den øverste ledelsen i Helse Sør-Øst ikke ser med vennlige øyne på utenlandskurs… Til mitt forsvar må jeg si at jeg skal ikke være borte mer enn fire dager, og at Vestre Viken eller Helse Sør-Øst for den saks skyld skal slippe å betale…

Kanskje vi får til at Kai kommer nedover når tarifkonferansen er slutt og vi kan få noen dager sammen i Bidapest. Det hadde vært så TOPP::
Har lenge, veldig lenge hatt lyst til å se Budapest. Helt siden jeg drakk Egri Buck… ungarsk rødvin på hybelhuset på Ullevål tilbake i de glade studiedagene på 1980 tallet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg