Ferie i Toscana iår.

I går satt jeg og søkte etter et passende sted å feriere. Som vanlig satt jeg og lette på ferieleiligheter på Finn til jeg fant en jeg forelsket meg helt i,. Rett pris hadde den og. Så jeg sendte en forespørsel til den norske eieren og krysset fingrene. Vi har ferie midt i den travleste ferietiden, og når kallenderen viser mai, er det kanskje i siste liten å sikre seg drømmestedet.

I dag fikk jeg svar. Leiligheten er ledig!!  Så hvis Gamle-Gubben-Grå og de to tennåringsguttene er enig,  blir det ferie i Toscana på oss i år.

Som vanlig ligger leiligheten jeg faller for in the middle of no were, så det blir en ren ekspedisjon å komme seg dit. Enten må vi ta fly til Roma,(kanskje vi da skulle unne oss et par dager i Roma på vei til eller fra) så må vi ta tog til Oretello (hvor nå det er) og så buss til  Pitigliano som byen jeg fallt for heter.  En annen mulighet er jo interraililletter og tog Oretello. Togferie i Europa har vi jo erfaring med, og en av guttene er jo toggal.

Jeg kjenner det kriler. Dette lir spennende. En ny reise til et spennende sted kan begynne å planlegges. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg