En dag i hvitt…

I dag var det dagvakt og CT som sto på programmet. Høyt tempoog nok å gjøre, men vi var tre radiografer og en student så drt gikk greit uten for mye stress.

Fikk prøvd meg litt på den nye sprøyta. Det kommer sikkert til å gå greit.

I dag ble – endelig – sommerturnusen klar. En dag på overtid, og jeg godkjenner den ikke før folk får sett gjennom den. De første klagene har alt kommet, men ikke noe som gjør at jeg ikke kan godkjenne turnusen. Gjør det på onsdag, tenker jeg. Så blir det bare tre dyre dager for ledelsen.

Hjem. Lagde middag og spiste sammen med guttene og Gubben ute på terrassen.  Deilig sommervær.  Var flink med husarbeid, og nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg